Picture of Light
Picture of Light omarmt de rol van een poëtisch essay dat de zoektocht naar een natuurlijk wonder documenteert: het mysterieuze noorderlicht. De onstoffelijke lichten en kleuren die van de hemel afdruipen trekken een zestal naar het Canadese noordpoolgebied.