Plaisir d'amour en Iran
Deze beknopte studie over het raakvlak tussen architectuur en seks is een passage uit Varda’s One Sings, the Other Doesn’t. De film beschrijft de relatie tussen een Iraanse man en een Franse vrouw in de prachtige omgeving van Isfahan in Iran. Solide, kort, zacht, en met veel stijl.