Prevenge
Ruth is een zwangere vrouw op een moordpad. Het is haar misantropische ongeboren baby die Ruth’s daden dicteert, wraak nemend voor de dood van haar vriend. Het kind spreekt tot Ruth vanuit de baarmoeder en coacht haar om haar nietsvermoedende slachtoffers te lokken en uiteindelijk te doden.