Prince of Darkness
Prince of Darkness van de iconische horrorregisseur John Carpenter is een angstaanjagende en maffe low-budget jaren ’80 film. Natuurkunde, theologie en het groene slijm van de duivel komen aan bod in dit tweede deel van zijn “Apocalypse” trilogie. Oh, bovendien is er een cameo van Alice Cooper.