Princess Cyd
De 16-jarige Cyd logeert deze zomer bij haar tante Miranda, een bekende schrijfster, in Chicago. Cyd’s dagen staan in teken van Katie, een plaatselijke barista waarmee Cyd flirtte. Katie staat echter lijnrecht tegenover de rustige Cyd, maar uiteindelijk ontwikkelen ze toch een hechte vriendschap.
Deze coming-of-age zomerfilm begrijpt de fysieke en spirituele rusteloosheid die het warme weer onvermijdelijk teweegbrengt. Van opwindende attracties tot de geneugten van intellectuele arbeid, Princess Cyd legt op intieme wijze de complexiteit van vrouwelijke agency en seksualiteit vast.