The Queen of Hearts
Een eigenzinnig en charmant regiedebuut van de Franse actrice Valérie Donzelli. The Queen of Hearts toont een jonge vrouw na een relatiebreuk die haar geluk beproeft met 3 verschillende mannen… allemaal gespeeld door dezelfde acteur! Zijn alle mannen hetzelfde, of ziet ze alleen wat ze wil zien?