Lois Patiño, prominent lid van een grensverleggende generatie Galicische regisseurs, maakt een fantasmagorische rit door zijn geboorteland en stort zich op de elegische kracht van de zee. Heksen, spoken en geesten worden op griezelige wijze opgeroepen in deze sublieme en bovennatuurlijke fabel.