Red Road
Jackie is een cameratoezichthouder. Op een dag verschijnt er een man op haar monitor. Ze had verwacht dat ze hem nooit meer zou zien, sterker nog, ze wilde hem nooit meer zien… Nu heeft ze echter geen keus meer, ze is vastbesloten om hem te confronteren.