Regarding Susan Sontag
An intimate investigation into the life of one of the most influential and provocative thinkers of the 20th century. The documentary explores Sontag’s life through archival materials, accounts from friends, family, colleagues, and lovers, as well as her own words, as read by Patricia Clarkson.