Repulsion
Roman Polanski’s controversiële, Engelstalige debuut. Catherine Deneuve speelt Carol, een prachtige maar koude vrouw. Ze verliest langzaam haar grip op de realiteit wanneer ze alleen wordt gelaten in de flat van haar zus in Londen.