Robinson Crusoe
Luis Buñuel in de jungle! Hij was al een aantal keer verbannen, maar had zijn grootste flirt met Hollywoodsucces door Daniel Defoe’s verlaten eiland klassieker als satire van de beschaving te vertolken. Zijn eerste kleurenfilm, schaduwrijk en als een koortsige droom!