Roman Summer
Salvatore is decorontwerper en Monica is zijn assistente, met een jonge dochter en een schoonmoeder die altijd probeert de baby weg te halen. Salvatore, die werkt aan het decor voor een theaterproductie geïnspireerd op Star Wars, bewerkt een wereldbol die alle ruimte in zijn studio in beslag neemt.