Sarah Plays a Werewolf
Op het podium geeft de 17-jarige Sarah zich helemaal. Wanneer ze optreedt is er spanning, een moment waarin ze helemaal kan transformeren in een ander mens. Wat schuilt er achter Sarah’s radicale podiumfiguur? Een duister geheim dat ze probeert over te brengen.