Schindler’s Houses toont 40 gebouwen van de Oostenrijks-Amerikaanse architect Rudolph Schindler uit de jaren 1931 tot 1952. Het baanbrekende werk van Schindler in Zuid-Californië is het fundament van een tak uit de moderne architectuur.