Selfie
Agostino Ferrente gaf twee Napolitaanse tieners een telefoon om hun omgeving op te nemen, waaronder hun hechte vriendschappen. Ondanks de alomaanwezige dood en aanwezigheid van de mafia op de achtergrond, blijft hun jeugdige onschuldigheid intact.