Server Sundaram
De jonge Sundaram (Nagesh) leeft een gelukkig leven, hij is ober in een hotel-restaurant en woont bij zijn moeder. Hij wordt opeens verliefd op de prachtige Radha (Vijaya K.R) en alles verandert.
De geliefde komiek Nagesh, bijgenaamd de “Jerry Lewis van India”, is een sensatie in deze Tamil-klassieker die veel gelijkenissen vertoont met de levensloop van de acteur zelf. In de film wordt komedie en melodrama gecombineerd op hemelse melodieën, gecomponeerd door Viswanathan-Ramoorthy.