Shanghai
Een activist is vermoord in een Indiase stad die zich opmaakt voor de verkiezingen. Een eenzaam meisje gelooft dat het om een moord gaat. Een pornofilmmaker beweert bewijs te hebben dat de regering ten val zal brengen, dus een hooggeplaatste bureaucraat wordt ingeschakeld om de schade te beperken.
Deze scherpe politieke thriller van Dibakar Banerjee biedt een griezelig vooruitziende analyse van de sociaal-politieke toestand van de hedendaagse Indiase samenleving. De film is gebaseerd op de controversiële Griekse roman Z uit de jaren ’60 en vertelt een verhaal over corruptie en misdaad.