Sorry We Missed You
Ricky’s gezin voert een zware strijd tegen schulden sinds de financiële crash van 2008. Een kans om wat onafhankelijkheid terug te winnen doet zich voor door een zelfstandige bezorger te worden, maar wanneer hij en zijn vrouw in verschillende richtingen gedreven worden, komt alles tot een breekpunt.
Ken Loach, de Britse auteur van politiek geëngageerd sociaal realisme, volgde zijn Palme d’Or-winst voor I, Daniel Blake op met deze vernietigende aanklacht tegen de gig-economie. Sorry We Missed You is een krachtige en intieme veroordeling van de ruïneuze praktijken van de moderne arbeidsmarkt.