Space Dogs
Hoe ziet de wereld eruit vanuit het perspectief van een hond? En wat als die hond de geest was van Laika, de eerste hond in de ruimte? Deze fascinerende ruimte-rariteit is een huiveringwekkende sci-fi docu, met beelden van Sovjet-dierproeven. Deze film daagt onze kijk op het universum uit.