Stay Awake
Een Chaplin-achtige zwerver loopt een luxe appartementencomplex binnen voor een glas water, maar treft meer aan dan hij had verwacht. Een ironisch, sociaal bewust komedie-drama die de verborgen perversies van Calcutta’s hogere middenklasse onthult.
Raj Kapoor’s Chaplin-achtige Raju komt terug voor de derde keer in deze absurde satire over een nacht. Jagte Raho verandert de nacht in een allegorie voor de duisterheid en sociale ongerechtigheid. De zonsopgang is de zilveren rand die glinstert aan het einde van deze schijnbaar eindeloze nacht.