Een stad in de provincie Fengjie wordt geleidelijk afgebroken om plaats te maken voor de Drieklovendam. Een mijnwerker op zoek naar zijn ex-vrouw, en een vrouw die op zoek is naar haar verloren echtgenoot, zijn getuige van de veranderingen wanneer ze het dorp bezoeken om hun geliefden te traceren.