STRANGE SAYS THE ANGEL
Shalimar Preuss’ film herleeft de Franse impressionistische cinema met een hernieuwd gevoel van realisme. Een serene setting langs een rivieroever maakt plaats voor een pakkende beeldenstroom die uitmondt in een mysterieuze finale.