Mrinal Sen’s geniaal geschreven en visueel inventieve drama biedt een ontroerende blik op de dynamiek binnen een familie. Shabana Azmi, de dochter van de vermiste patriarch, zet een sublieme acteerprestatie neer. Ze probeert haar weg te zoeken in haar emotionele heden en verleden.