De Franse regisseur Olivier Coussemacq debuteerde met deze psychologische thriller over een 15-jarig meisje dat een getrouwd stel manipuleert. Is het toeval dat ze is belandt bij het huis van de rechter Henri Van Eyck en zijn vrouw?