T-Men
Dennis O’Brien (Dennis O’Keefe) en Tony Genaro (Alfred Ryder) zijn Treasury agents (“T-Men”) die undercover gaan in Detroit en Los Angelos in een poging om een valse mal voor de Amerikaanse munt op te sporen.
Hij is bekend van zijn klassieke westerns zoals Winchesters ’73; Anthony Mann is door de wol geverfd met zijn B-films. Dit is een snelle en boeiende thriller overgoten in zwart-wit, met meesterlijk gebruik van licht en schaduw. Van de legendarische cinematograaf John Alton!