Tahrir: Liberation Square
Van vind-ik-leuks tot stenigingen: een geschiedenis van hoop, angst, wanhoop, boosheid, trots en vreugde. Deze film is het echte verhaal van twee spannende weken in de geschiedenis van modern Egypte, door de ogen van de protagonisten.