Taxidermia
Wie heeft regels nodig? Provocateur en montagemeester Gyorgy Palfi’s tweede film kan je elk moment laten schrikken met een combinatie van donkere humor, politieke allegorie, prachtig artwork en zeer duistere lichaamshorror à la Cronenberg. Een bekroonde Cannes selectie—maar niet voor de zwakke maag.