Tectonics
Een onderzoek naar de fysieke kwaliteiten en metafysische dilemma’s van de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten. De grens zelf en de omringende topografie met strekking tot de Golf van Mexico en de Pacifische Oceaan worden afgetast.