The Balloon
Haruki Murakami is een familieman en directeur van een camerabedrijf. Achter Murakami’s rug rommelt zijn arrogante zoon met een minnares en een nieuwe geliefde die in een nachtclub zingt. Wanneer Murakami’s gehandicapte dochter bevriend raakt met de minnares brengt de affaire het gezin enkel onrust.