The Braves
Dromen, vallen, opnieuw beginnen. Margot en Alma zijn beste vriendinnen die vasthouden aan de energie van hun jeugd en hun verlangen om de wereld te veroveren, totdat het noodlot toeslaat. Maar hun ride-or-die vriendschap kan hen door alles heen loodsen: ze zijn onafscheidelijk, niet te stoppen.
Dit dynamische debuut van Anaïs Volpé, voortgestuwd door een paar geweldige actrices, bruist van optimisme. Met sensuele overgave in beeld gebracht door Sean Price Williams, de digitale tovenaar bij uitstek, is The Braves een euforisch verhaal over vrouwelijke vriendschap en rusteloze ambitie.