The Color of Lies
Wanneer een jong meisje verkracht en vermoord wordt aangetroffen in een vissersgemeenschap, wijst de vrouwelijke politiechef René, een aan lager wal geraakte kunstenaar, aan als hoofdverdachte. Zijn schijnbaar toegewijde vrouw steunt hem ondanks de geruchten, terwijl ze zelf een affaire heeft.