THE DISOBEDIENT
Deze roadmovie speelt zich af in de zomer en portretteert een intense vriendschap die, tijdens de transitie naar volwassenheid, misschien wel op het randje van romantiek balanceert. Met zonovergoten beelden, fietsavonturen en uitbundig gedrag is The Disobedient een puur genot.