The Double Life of Véronique
Irène Jacob schittert als zowel Weronika, een Poolse sopraan, en haar dubbelganger, Véronique, een Franse muziekdocente. De film volgt beide vrouwen in de ups en downs van hun individuele levens. Alhoewel ze elkaar niet kennen, delen de twee vrouwen een mysterieuze en emotionele band.