The First Lap
Kim Dae-hwan won de prijs voor opkomende regisseur in Locarno voor dit ontroerende drama. Doordrenkt van de sociaal-politieke situatie in Zuid-Korea, en met echo’s van Hong Sang-soo’s formele vindingrijkheid, is The First Lap een scherp portret van jongvolwassenheid en stagnerende relaties.