The Fish Child
Lala, een tiener uit de dure buitenwijken in Buenos Aires, is verliefd op Ailin’, de Paraguayaanse huishoudster. Ze gaan Lala’s familie beroven zodat ze kunnen wonen aan het Ypoá meer in Paraguay. Maar wanneer Ailin in een jeugdgevangenis terecht komt, bedenkt Lala een riskant ontsnappingsplan.
De Argentijnse auteur Lucía Puenzo staat bekend om haar geliefde gebuut XXY. In The Fish Child mengt ze magische realiteit met een vurige complotthriller. Het is een sensuele verkenning van seksuele identiteit, klassen en vrouwelijke bevrijding tijdens een geheimzinnige maar intieme reis.