Wanneer haar ouders omkomen bij een auto-ongeluk, wordt het universum van de adolescente Bianca ruw verstoord. Samen met haar broertje Tomas blijft ze wonen in het familie-appartement in Rome. Ze heeft moeite om zich goed te houden terwijl haar plek in deze surreële nieuwe wereld steeds vager wordt.