The Glass Key
A crooked political boss, Paul Madvig, falls for Janet Henry, daughter of a prospective Baltimore governor, and decides to mend his ways. However, when Janet’s no-good brother turns up dead, Madvig’s past returns to haunt him as he is a likely suspect. Which of his enemies conspired to frame him?