The Great Buster: A Celebration
The Great Buster beschrijft het leven van een van Amerika’s gevierdste filmmakers en komieken, Buster Keaton. Keatons stijl en vele producties tijdens de stille filmperiode creëerden zijn nalatenschap als een unieke filmische visionair met zijn kenmerkende fysieke komedie en deadpan expressie.
Peter Bogdanovich is bekend als regisseur, maar is ook criticus en historicus. In deze meeslepende docu viert het New Hollywood icoon de nalatenschap van de grote Buster Keaton aan de hand van een schat aan gerestaureerd materiaal en interviews met grootheden als Werner Herzog & Quentin Tarantino.