The Last Circus
Een mengeling van gore horror en donkere komedie: The Last Circus toerde wereldwijd over festivals en won 3 prijzen in Venetië (inclusief beste regisseur en scenario). Met duizelingwekkende beelden die aan alle kanten exploderen is het een metafoor voor de gruwelen uit de Spaanse geschiedenis.