The Last Screening
Sylvain is volledig toegewijd aan de lokale bioscoop die dreigt te verdwijnen. Hij woont in de kelder van de bioscoop maar hij is ook de programmeur, filmoperateur en kassier. Elke avond, na de laatste voorstelling, gaat hij op pad om een dodelijk ritueel uit te voeren.
Dankzij regels uit het giallo genre als slim effect transformeert Laurent Achard’s derde speelfilm tot een angstaanjagende, verfijnde hororrfilm. Het is een duistere verkenning van hoe verlangen de overhand kan hebben. Dit eerbetoon aan filmografie laat je schreeuwen!