The Myth of the American Sleepover
Ontroerend en onsentimenteel, maar ook met een getalenteerd ensemble van niet-professionele acteurs. The Myth of the American Sleepover is het geweldige debuut van opkomend talent David Robert Mitchell, regisseur van de veelgeprezen horror It Follows uit 2014.