The Nothing Factory
Wanneer het management van een fabriek die liftonderdelen maakt apparatuur begint te verkopen, worden de werknemers onrustig over hun baanzekerheid. Terwijl ze hun opties afwegen (waaronder een staking en een ironische suggestie voor een gewapend weerwoord) moeten de werknemers wél blijven werken.
Een krachtig debuut met een ambitieus onderwerp: de strijd van het Europese kapitalisme. De meeslepende en dramatische vertelling toont een arbeidsconflict in al zijn details van passie en conflict. Een geweldige evocatie van de dagelijkse strijd van werk en leven.