The Perks of Being a Wallflower
De verlegen Charlie begint zijn middelbare school in 1991 in Pittsburgh. De recente zelfmoord van zijn beste vriend heeft zijn mentale gezondheid aangetast. Wanneer hij bevriend raakt met een paar vrijgevochten laatstejaars, herontdekt Charlie de geneugten van vriendschap, muziek en eerste liefde.