The Prize
Ceci, een zevenjarig meisje, moet een geheim bewaren. Ze begrijpt echter niet helemaal wat het geheim is. Het leven van haar familie is afhankelijk van haar zwijgen. Maar waar moet ze nou precies over zwijgen?
Winnaar van niet één, maar twee Silver Bears op de 61e Berlinale. Dit subtiele, smeulende drama kroniekt het leven van een zevenjarig meisje tijdens de dictatuur in Argentinië, 1970. Er word gereflecteerd op de nationale historie vanuit een uniek oogpunt: dat van een kinderprotagonist.