The Seventh Continent
De Oostenrijkse meesterprovocateur Michael Haneke (Hidden) trok de aandacht met dit zelfverzekerde en intelligente debuut. Een somber en opwindend brutaal beeld van een vervreemd gezin uit de middenklasse; deze film ademt sinistere urgentie en een intens gevoel van isolatie.