THE STRUCTURE OF CRYSTAL
De befaamde Krzysztof Zanussi, een van de grote Poolse filmmakers, maakte zijn speelfilmdebuut met dit psychologisch rijke, opmerkelijk volwassen kamerdrama over carrières (Zanussi studeerde natuurkunde), vriendschap en levensfilosofie.