The Survival Family
Na een wereldwijde stroomuitval raakt een gezin uit Tokio verstrikt in een stad in paniek. De vader besluit Tokio te ontvluchten om zich bij familieleden te voegen in Kagoshima, en samen met zijn vrouw, en zijn twee door techniek geobsedeerde tieners, begint het gezin aan een hilarische reis.