The Women on the 6th Floor
Paris, 1960. Jean-Louis lives a peaceful yet boring bourgeois existence with his wife, a perfect socialite, his children in a boarding school and his finance office. The family has their world turned upside down when exuberant Spanish maids move into their building’s sixth floor.