Tigerland
1971. Een natie is verdeeld door de oorlog in Vietnam. Duizenden Amerikanen stierven op vreemde bodem. De geest van de strijd waart rond bij de A-Company die traint voor het slagveld. De leden benaderen de toekomst elk op een eigen manier. De moed van één man echter, beroert elk lid van het peloton.
Joel Schumacher’s Tigerland beschrijft de twijfelachtige rechtvaardiging van oorlog op een intieme manier met Colin Farrell in zijn eerste hoofdrol. De film, die in slechts 28 dagen werd opgenomen en geïnspireerd is door Ross Klavan’s echte ervaringen in Vietnam, is een authentiek ensemblestuk.