Toni Erdmann
Grapjas Winfried ziet zijn succesvolle consultantdochter Ines, die in Boekarest woont, niet vaak. Op een dag besluit hij haar te bezoeken, maar dit brengt spanningen met zich mee omdat Ines aan een belangrijk project werkt. Om toegang te krijgen tot haar leven, creëert Winfried een fictief alias.